BoriBlog

Nő?

2021. november 08. 06:11 - BoriBori0422

A történtek után feltettem magamnak a kérdést: mitől is érzed te magad szexi, magabiztos nőnek?

Az van ugyanis, hogy a nőt jó ideje nem találom magamban. A kérdésre sem tudom a választ, miszerint mitől nő a nő, de érzem, hogy én kiesek ebből a kategóriából.

Talán a külsőmmel foglalkozom keveset. Nem smiknelek, a hajam is szinte mindig konytban van, sportcipőt hordok, nem szeretem az ékszereket. Emiatt hiányzik belőlem az érzés?

A cáfolat a szabadságom alatt jött el: szükségem volt egy bizonyos tárgyra, így elmentem az egyik plazaba, ahol be tudtam szerezni. Nagyon rég nem voltam plázában, utalok vásárolni, de most valahogy elkapott a feeling. Megvettem a cuccot és a semmiből olyan erő kapott el, amit azóta se tudok hova tenni. Olyan magabiztosan sétáltam végig a plázán utána, mintha minimum én mentettem volna meg a teljes emberiséget. Pedig semmi okom nem volt ragyogni. Rettentően slampos voltam, a hajamra is ráfért volna már a mosás és mégis azt éreztem, hogy én most itt ledominálok bárkit pusztán a nézésemmel.

Aztán csak hogy ne legyen ilyen egyszerű a szitu meg is erősítem a fenti gondolatot. Hónapokkal ezelőtt jött az ötlet, hogy kellene pár új fehérnemű, ami lehetőleg nem uncsi. Aztán annyira belemelegedtem, hogy vettem egy nagy rakat kicsit uncsit a hétköznapokra és pár nagyon is nem uncsit csak mert szexi. Persze nem bírtam ki és volt hogy a nagyon szexiben mentem dolgozni vagy bevasarolni és jól esett. Megjött az a szexiség a mozdulataimba, amit hiányolok máskor.

Szóval a konklúzió: gőzöm sincs mitől nő a nő. Kislány vagyok a felnőttek világában, nem egy NŐ. Viszont vannak aprosagok, amikkel át tudom verni a rendszert, és ha csak kis időre is de hasonlíthatok arra, aminek lennem kellene. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boribori.blog.hu/api/trackback/id/tr316749100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása