BoriBlog

Lesz majd macskám

2022. január 28. 21:37 - BoriBori0422

Nem azért nem írok, mert nincs miről, hanem mert nincs megfelelő alkalom. Minden amiről írnék erős érzelmeket vált ki, amit sírással vezetnék le, ha lenne még arra is időm, de nincs. 

Kezdek belefáradni, hogy árral szemben úszom. Mióta a pandémia elkezdődött vagyis már lassan 2 éve csak pörgök a mókuskerékben és várom, hogy végre beüssön a langyos víz, amikor én is megtehetem, hogy csak 90%-on dolgozom és csak napi 8 órát, de ez valahogy nem jön el. Nem a kiégés, ami kopogtat, mert normál tempóban szeretném ezt csinálni, de a 2 éve tartó várakozás, hogy majd jobb lesz felemészt. Úgy érzem a 150% sem elég, de fizikailag már nem bírok többet.

Sokszor megyek be bőgve dolgozni és sokszor megyek haza is úgy. És nem azért, mert nem akarom, hanem mert annyira végem van. Persze ezt megtartom magamnak...

Egyszer már mentem be úgy, hogy akkor én most felmondok a jelen pozíciómban és ha nem léphetek vissza a vezetői beosztásból, akkor a felmondásom nem csak a pozícióra szól, hanem a teljes munkavégzésre. Persze aztán mégsem tettem meg, de ez a gondolat azóta is napirenden van, csak valami mégis mindig visszahúz.

A másik jelentős témakör az a gyerekvállalás, ami fojtogat mostanság. Az emberek rettentően tapintatlanok és szeretnek más méhében turkálni, ezért úgy érzik számonkérhetik a másikat, hogy mégis miért nem szült még. Rövid időn belül két ilyen beszólást is kaptam, mert "telik az idő", meg "de nézd már meg hány éves vagy", meg a "nem lesz anyádnak unokája, nem adod ezt meg neki" és társai. Mit nem mondasz, erre lehet, hogy én is rájöttem! Elég sok embert szeretnék elküldeni a jó hosszú sípszóba, nem tudom miért nem teszem. Lehet nem vagyok akkora paraszt, mint ők.

A lelki szarjaimat már eléggé feltérképeztem, nagyon furcsa amúgy kicsit külső szemlélőként nézni magam. Tudom mit miért érzek úgy ahogy, csak javítani nem tudok a fos helyzeten még. Mondjuk az okokat ismerni nagyon jól esik és picit könnyít is a helyzeten.

Gyerek helyett meg lesz majd macskám és akinek ez nem tetszik szülhet helyettem kettőt is. Akkor is ha férfi. Vagy főleg akkor. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boribori.blog.hu/api/trackback/id/tr7216886010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása